Reageren

 

 
Alle velden met * zijn verplicht

Reacties

14 februari 2012 om 08:29 paul seeldrayers
Gewoon 'privaat' loodsen toelaten, al dan niet met accreditatie van de Vlaamse overheid zou dit probleem snel oplossen. Wellicht niet haalbaar wegens te grote politieke inmenging. Kunnen deze 'ambtenaren'niet opgevorderd worden?
13 februari 2012 om 08:53 m
Hallo, Waarom di rupo niet op het matje laten komen hij is de oorzaak van alle kwaad met zijn besparingen.Als hij zo veder gaat zijn wij binnen afzienbaar tijd het ontwikkelingsland Van Europa En dit is gene stoef.
13 februari 2012 om 08:29 Patrick Vangelder
Dit is je reinste waanzin. Ik die dacht dat onze 'staats'loodsen verstandige mensen waren.In welke mate kan een mens zich vergissen? Zij lijken niet te beseffen dat zij in hun eigen voet schieten en gijzelen daarmee een precaire economie. Dit is financieel en economisch terrorisme. Heren rivierloodsen, jullie moesten je schamen. De arrogantie en zogenaamde onaantastbaarheid die jullie tentoonspreiden tart elke verbeelding. Als jullie je job zo beu zijn, ga dan rekken vullen in een supermarkt!
13 februari 2012 om 07:37 Philippe De Keyser
Dit is zeker niet verstandig nu de concurentie zeer hoog is onder de verschillende havens zijn er verschillende rederijen die uitwijken naar een andere haven en dan is maar de vraag komen ze nog terug zie maar aan de redrij MSC door moeilijke bespreking met PSA wordt een heel deel naar Duitsland overgeheveld terwijl men hier in Antwerpen met een beetje gezond verstand dat hier allemaal kan behandelen MSC home terminal is te klein maar aan het Deurganckdok dat maar op een 12% in gebruik is.
13 februari 2012 om 05:19 Superloods
De titel is nogal misleidend. Niet alle loodsen staken namelijk. Bovendien zijn loodsen maar een radertje in het geheel. Als de redediensten niet werken en/of de Vlaamse loodsboot buitengaats de Vlaamse loodsen niet aan boord zetten of van boord halen kunnen ook diegenen die niet staken geen loodsopdrachten uitvoeren. Het geheel is een schakel, als er een breekt breekt de ganse ketting.
13 februari 2012 om 04:33 Van den Poel Edgard
Het is een schande op deze wijze de havens te treffen. Op een moment waarbij Hamburg ons terug voorbijsteekt, zou men positiever moeten reageren dan zo de havens en het land te benadelen. We moeten allen begrip voor moeilijke tijden hebben en ons aanpassen aan de noden.
Eerste 1 2 Laatste